Sims blogg!

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Första blogginlägget

Av Maja - 15 augusti 2013 18:16

Hej! Jag är just nu väldigt slut för jag fixat till denna blogg. Men det var skönt att jag slapp slita häcken av mig som jag skulle gjort på blogg.se! Men det  är någon sorts tränd (känns det som)  att blogga om The Sims 3 på bloggplatsen. Så jag kastar mig in i bloggplatsen.se världen och gör om min blogg så den liknar min andra :) Skit i det!


 


Denna bloggen ska vara som  nästan sagt en The Sims 3 blogg med mig Maja. Jag har ju inte direkt börjat ännu med något och jag har bara få idéer vad jag kan göra. Men om ni har något som ni vill läsa för att kanske kolla om jag är bra, så släng iväg en kommentar vad jag skulle kunna göra då. 

För det är okej om ni vill testa mig först! Kan ju vara en idé eftersom jag inte gjort något förut. (?) 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 18 augusti 2013 22:19


Idag installerade jag Pose Player. heh.... Jag är lite pytte trög så jag fick ta hjälp av min pappa och nu fungerar det som det ska och I have it. Ni har säkert sätt det från första tråkiga delen av serien jag la upp idag. Egentligen skulle jag fixat...

Av Maja - 18 augusti 2013 18:21

*Ny serie som handlar helt enkelt om familjen TyOceans liv. Hoppas ni kommer gilla det* (det kommer ett inlägg om alla personer senare) Btw, det börjar med ett in hopp mitt i deras liv.     Det är första dagen i det nya huset och tvillingarna ...

  Hej! Jag som bloggar här heter Maja och jag kommer blogga om The Sims 3. Anledningen till att jag skapade den här bloggen är för jag inte ska blanda in sims i min Starstable blogg. 

Sso blogg: JorvikPower.blogg.se

 

  

0 besvarade frågor

  

     

 Att söka i bloggen är en bra idé om du snabbt till få reda på saker. Sök endast på max 3 ord för mer resultat. Som t.ex "Katt". 

 

Tror du att du kommer komma tillbaka?
 Ja!
 Beror på ..
 Nja
 Nej!

 

 

Vill du ha ett länkbyte? 

Kommentera inget random inlägg och fråga inte i frågerutan. Jag kommer helt enkelt inte svara på det. Utan vill du ha ett seriöst länkbyte så vänta tills jag gör ett speciellt inlägg om det. Passa på att kommentera då!

Just nu finns inget sådant inlägg. 


Ovido - Quiz & Flashcards